BimmerBlog

BimmerBlog

Története legsikeresebb évét zárta a BMW Group Magyarországon

SOK BÖMÖST VETTETEK:) Új értékesítési rekord 2015-ben

2016. január 21. - BimmerBlogger

p90207892_highres_bmw-group-press-conf.jpg

A BMW Group Magyarország új értékesítési rekordot beállítva, 21%-kal növelte tavalyi eladásait 2014-hez képest, jelentősen túlszárnyalva a magyar piac növekedési ütemét.

A közel egy éve tartó Operával való stratégiai partnerség jegyében, a létesítmény elegáns kávéházában, az Opera Café-ban megrendezett sajtótájékoztatón, a BMW Group Magyarország ismét új értékesítési rekordról számolt be a sajtó képviselőinek. Jelentősen meghaladva a magyar piac 14,3%-os bővülési ütemét, a vállalat 21%-kal több autót adott át ügyfeleinek 2015-ben Magyarországon, mint az azt megelőző évben.

Az összesen 2 091 darab Magyarországon forgalomba helyezett új BMW legnagyobb hányadát a 3-as sorozat és az 5-ös sorozat modelljei adták, 438 illetve 401 darabos részesedéssel. A 269 db-os mennyiséget elérő X5-öst, a sikeresen debütáló, 2-es Active Tourert és Gran Tourert is felvonultató 2-es sorozat (180 db), illetve az X3 (146 db) és az X6 modellek (141 db) követték. Kimondottan kedvelt volt a magyar vásárlók körében a sportos megjelenésű BMW X4 modell is (99 db). A hazai, egyik legnépszerűbb elektromos autó kínálatát biztosító BMW i modellekből összesen 56 darab értékesítését könyvelte el a vállalat. A környezetkímélő autók megkülönböztetésére szánt első, zöld rendszámmal kitüntetett i3 modellből 49 darab, míg a plug-in-hibrid sportautóból, az i8-asból 7 darab kelt el. Az immár két értékesítési partnernél kínált BMW i modellek a nemzetközi trendeknek megfelelően jelentős sikerrel zárták első teljes értékesítési évüket.

„A BMW Group Magyarország 2015-ös eredményei illeszkednek a nemzetközi trendekhez, nagy büszkeséggel tölt el, hogy a tavalyi értékesítési rekordunkat is jócskán túlszárnyaltuk. Ma a BMW a magyar vásárlók preferált prémium-márkája, hiszen a kereskedelmi piacon – nem számolva az állami megrendeléseket – megelőzte közvetlen konkurenseit. A siker mögött a kedvező fogadtatásban részesülő újdonságaink, egyre szélesebb modellkínálatunk, illetve a Magyarországon is erős partnerhálózatunk teljesítménye húzódik” – mondta el Baudouin Denis, a BMW Group Magyarország ügyvezető igazgatója.

A bejegyzés trackback címe:

https://bimmerblog.blog.hu/api/trackback/id/tr668396910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása